Re: [Linux-programlama] Re: pointer

From: Ustun ERGENOGLU (ustun.ergenoglu@gmail.com)
Date: Sun 16 Jul 2006 - 15:46:31 GMT

göstericiler ile değerler arasında dolaşmak genelde statik diziler ve
dinamik olarak alınmış bellek bölgelerinde yapılır. gcc dışındaki
derleyicilerde bazı durumlarda çalışsa bile her zaman çalışacağı
anlamına gelmeyebilir(denemedim ama). derleyiciler optimizasyon
yaptıklarında bu tarz şeyler olur.

16.07.2006 tarihinde ahmet demir <turkosx@gmail.com> yazmış: