Re: [Linux-programlama] Client tarafinda program calistirmak

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Wed 17 May 2006 - 10:30:34 GMT

OSMAN ORHAN yazmış:

> Javascript değil "java" tavsiyesinde bulunulmuş.
> Ayrıca bunu XML de yapıyordu sanki....(yoksa bu bir açık mıydı?)
>

> 12.07.2006 tarihinde *Zekeriye Bozkurt* <zekeriye@hotmail.com
> <mailto:zekeriye@hotmail.com>> yazmış:
>

> Client uzerinde belirli bir programi calistirabilecegim hazir bir
> javascript
> var mı ? Bu javascript sabit bir programi calistiracak. Sayfa load
> oldugunda;
>
> Zekeriye Bozkurt

> <mailto:atifceylan@gmail.com>>
> <mailto:linux-programlama@liste.linux.org.tr>

> benzeri
> [...]
windowsun zaman zaman explorer ve sistem açıkları olur bu durumda sizde
istediğinizi yapabilirsiniz :)
eğer uzaktan bi program çalıştırmak bu kadar kolay olsa idi (işletim
sistemlerinin izin vermesinden bahsediyorum, teknik zorluktan değil...)
ortalık şuan
kan gölüne dönmüştü :)
eğer kullanıcı kendisi kabul ederse olabilir. ayrıca hiçbir altyapınız
olmadan bu işe girişmeyin derim. birileri sizi şikayet etse Allah
muhafaza başınız yanar.
yani kullanıcının izni dahilinde olmadan, ona bir takım sertifikaları
kabul ettirmeden doğrudan doğruya bu işi yaparsanız (işletim
sistemi,virüs,firewalları aşarak tabi ) o zaman durum illegal demektir
haklara tecavüzdür ve şikayet durumunda başınız ağrır.Ama sertifika
geliştirisiniz kullanıcıya sunarsınız ben buyum diye o da tamam sizin
benim makinamda yapacaklarınızı kabul ediyorum der ve bu onayı
tarayıcıda onaylar sizin programı çalıştırır. ondan sonra herifin
makineye istediğinzi yaparsınız.
bu durum evlilik gibi düşünülebilir. iki tarafında rızası gerekir.
değilse tecavüz olur :D
iyi çalışmalar...