[Linux-programlama] Caesar's Cipher

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Wed 12 Jul 2006 - 01:27:59 GMT

Merhaba,

Ekte tamamen kendi yazdığım bir kod bulunuyor. Kodda yaptığı şey basitçe
girilen ilk hanedeki rakam kadar harfi sonrasında verilen metinde
kaydırmak. Benim yazdığım kod bu şekilde şifrelenen bir metni çözmek
için kullanılıyor. Örneğin,

Please input encipher number followed by a message:
1 alper
You typed the message:
alper
The plain text is:
zkodq

şeklinde bir çıktı vermeli. Bu ödevi pointer'larla yapmak zorunda
olduğum için string fonksiyonu kullanmıyorum. Ancak sanırım malloc
kısmından kaynaklanan bir problemden dolayı belli bir uzunluktaki
metinden sonra program saçmalamaya başlıyor. Örnek:

Please input encipher number followed by a message:
1 uijtjtbofybnqmf
You typed the message:
uijtjtbofybnqmf
The plain text is:
thisisanexam*mf

Please input encipher number followed by a message:
1 alperkanatevegeldievdencikti
You typed the message:
alperkanatevegeldievdencikti
The plain text is:
zkodqjzmzsdu*gel

Bu sorunu nasıl düzeltebileceğimle ilgili fikri olan var mı acaba ?

--
Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org