Re: [Linux-programlama] codextra.net acik kaynak sitesi hk

From: firak irak (f_irak@yahoo.com)
Date: Mon 03 Jul 2006 - 13:55:56 GMT

Serdar arkadas,?m hers,eyden önce güzel bir düs,ünce
ama düs,üncen
Türkiye için mi olacak yoksa Uluslararas? m? olacak.
Uluslararas?
çal?s,an ve dili ingilizce olan zaten birçok site
mevcut. Bence Türkçe
olarak Türkiye için hizmet etmek istesen daha iyi ve
faydal? olabilir
gibi geliyor. Tabiki bu da önce Türkçe bir isim ve
Türkçe bir içerik ile
olur. Benim tek eles,tirim bu noktada olacak.
Sayg?lar...

Faz?l IRAK
> Arkadaslar merhaba,
>
> www.codextra.net <http://www.codextra.net> isimli
bir site
> hazirliyoruz, "CODES FOR LIFE" slogani ile.
> Acik kaynak kodlarin bulundugu bir site olacak.
>
> Site ile ilgili / Acik kaynak ile ilgili / vb tum
konularla ilgili
> degerli gorus, oneri, tavsiye, destek ve
tecrubelerinizi