[Linux-programlama] tcmb perl yardimi

From: Ahmet Tellioglu (ahmtellioglu@gmail.com)
Date: Sat 28 Jan 2006 - 23:49:13 EET

Arkadaslar selam;

#/usr/bin/links -dump http://www.tcmb.gov.tr/yeni/ana.php >
/root/doviz_sil.txt ile merkez bankasi doviz sayfasini bilgisayara
indiren, daha sonra bu dosya icinde ornegin "Faiz" kelimesinin kacinci
satirda oldugunu bulup o satirla birlikte altindaki 3-4 satiri bana mail
ile gonderebilecek bir perl scripti yazmaya calistim. Ancak arama
kismini beceremedim.

Bu sekilde gunluk doviz kurlari, sayisal sonuclari, hava durumu, vs.
mail ile alinabilir. Bu tur bir uygulama yapmis olan, kullanan var mi
aranizda?

Yardimci olabileceklere simdiden tesekkurler.
Ahmet.