[Linux-programlama] kylix

From: serdar kısabacak (serdarsbc@gmail.com)
Date: Thu 26 Jan 2006 - 16:52:17 EET

herkese mehaba

daha önce bu konuda guruba danışmıştım ama tekrar danışmakta fayda
gördüm kusura bakmayın. a2h dizüstü üzerinde susu 10 kurulu. kylix'i
console üzerinden startdelphi komutuyla başlatmak istediğimde aşağıdaki
mesajı alıyorum. daha önce red hat 9 kullanıyordum ve kylix ile ilgili
bu tür bir sorunla karşılaşmamıştım.

ilginize teşekkürler iyi çalışmalar

/usr/local/kylix3/bin/delphi: relocation error:
/usr/local/kylix3/bin/libwine.borland.so: symbol errno, version
GLIBC_2.0 not defined in file libc.so.6 with link time reference