[Linux-programlama] Session- PHP

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Wed 25 Jan 2006 - 13:47:03 EET

Merhaba:

Biraz farkı bi durumla karsılastım. Bu yüzden programlama ve sunucu
listelerinin her ikisine birden mail atıyorum.

Anlatmaya başlıyım;
192.168.12.7 IP'sine sahip bir Centos sunucu var. PHP-Apache-Postgresql
kurulu.
sunucunun arkasında 192.168.0.X IP'li Firewall ve Proxy sunucu var. Ağ
gecitlerini 192.168.0.X yapan her kullanıcı sunucuya sorunsuz baglanıp
webden işlem yapabiliyorlar.

Kuruma ait birde ek bina var. Binalar arası iletişim kablosuz baglantı ile
yapılıyor. Ek binadaki Firewall ve Proxy sunucusu 192.168.1.Y IP'li. Ek
binadaki sunucudan da merkez binadaki web sunucusuna sorunsuz baglantı ve
işlem yapılabiliniyor. Ama bu proxy sunucusunun arkasındaki
kullanıcılar merkez binadaki sunucuya tam baglanamıyorlar. Tam
baglanamamaktan kasıt sayfa görüntüleniyor, veri tabanından gelen veriler
görünüyor vb. ama SESSION degişkenleri yokmus gibi davranıyor.
Bu nasıl olur. Daha önce bu tarz bi sorunla karşılasan yada fikri olanların
yardımını bekliyorum.

Ufak bi acıklama : Web sunucusu her iki proxy sunucusunun taö ortasında.
Sunucular web sunucusuna direk baglanıyor. Kullanıcılar ise bu
sunuculardangecip baglanıyorlar.

Saygılar.