Re: [Linux-programlama] fortran ile ilgili bir soru

From: ahmet ozturk (oahmet@metu.edu.tr)
Date: Wed 25 Jan 2006 - 10:17:59 EET

merhaba,

ozel birsey yapmaniza gerek yok aslinda,
mat.h icindeki subroutine'i cagirdiginiz kod icinde (ismi main.f olsun)
sadece
call multm(ugrid,Ad1,Dd1,dummy1) kullanmaniz yeterli.

programinizi derlerken (g77 ile derlediginizi var sayiyorum):
# g77 math.f main.f -o programinizin_adi
demeniz yeterli olacaktir.

Ahmet Ozturk.