[Linux-programlama] Apache 2.0.55 Kurulumu

From: Levent YALÇIN (levent@sadecehosting.com)
Date: Tue 24 Jan 2006 - 18:30:06 EET

Herkes neden garip garip cevaplar veriyor anlamıyorum.
Çocuk bahçesi gibi olmasından hoşlanmıyorum bu tarz yerlerin.
Maillist ise amacına göre davranırsın, cevap vermek istemiyosan vermezsin,
rahatsız olan varsa moderatöre iletir vs. vs. vs.

Hata yı hiç windows kullanmamış (ki cevap verenler en az bir sefer görmüştür
bu meleti) bir insan bile anlayabilir ÇÜNKÜ ÇIKAN MESAJ BİR APACHE CEVABI ve
HER APACHE KULLANAN, KURAN x bir insan bu hatayı BİLİR. Bilmese bile
anlamlandırabilir.

Hata gayet basit 80 nolu portu dinleyen başka bir servis var burayı
dinleyemiyorum diyor. Gidip servislerin arasında 80 nolu portu dinleyen ne
varsa onu bulup kapatmak çözüm olacaktır.

Hatta bu hatayı bir ara apache'den önce başlayan emule bile yapıyor idi.
Artık öğrenmek isteyen arkadaş bir zahmet önce kelimelerin anlamına
www.seslisozluk.com adresinden Türkçe'ye çevirip www.google.com da çözüm
arar. Sonucunu Linux listelerinde aramaz. Dilerim maillistesi mantığının ve
kullanım şeklinin forumlardan ve gelmiş olduğu news.xxx.net.tr (reklam
olmasın) (zaten orda bu konularda sürekli cevap aldığını hatırlıyorum) news
serverdan farklı olduğunu anlar.

Ayrıca yine dilerim ki (sadece konu ile ilgili değil genel anlamda) absürt
sorulara carlamayı huy edinen arkadaşlarda bu davranışları ile sürekli
ortamda gerginlik yaratmaktan, mesaj kirliliği yaratmaktan vazgeçerler.

Son söz : Burası bir LINUX maillistesi. Başka hiçbir şey değil, başka hiçbir
anlamı yok.

Saygılar, Sevgiler

Levent YALÇIN
System Administrator