RE: [Linux-programlama] Apache 2.0.55 Kurulumu

From: Levent YALÇIN (levent@sadecehosting.com)
Date: Tue 24 Jan 2006 - 15:44:58 EET

Herkes neden garip garip cevaplar veriyor anlamýyorum.
Çocuk bahçesi gibi olmasýndan hoþlanmýyorum bu tarz yerlerin.
Maillist ise amacýna göre davranýrsýn, cevap vermek istemiyosan vermezsin,
rahatsýz olan varsa moderatöre iletir vs. vs. vs.

Hata yý hiç windows kullanmamýþ (ki cevap verenler en az bir sefer görmüþtür
bu meleti) bir insan bile anlayabilir ÇÜNKÜ ÇIKAN MESAJ BÝR APACHE CEVABI ve
HER APACHE KULLANAN, KURAN x bir insan bu hatayý BÝLÝR. Bilmese bile
anlamlandýrabilir.

Hata gayet basit 80 nolu portu dinleyen baþka bir servis var burayý
dinleyemiyorum diyor. Gidip servislerin arasýnda 80 nolu portu dinleyen ne
varsa onu bulup kapatmak çözüm olacaktýr.

Hatta bu hatayý bir ara apache'den önce baþlayan emule bile yapýyor idi.
Artýk öðrenmek isteyen arkadaþ bir zahmet önce kelimelerin anlamýna
www.seslisozluk.com adresinden Türkçe'ye çevirip www.google.com da çözüm
arar. Sonucunu Linux listelerinde aramaz. Dilerim maillistesi mantýðýnýn ve
kullaným þeklinin forumlardan ve gelmiþ olduðu news.xxx.net.tr (reklam
olmasýn) (zaten orda bu konularda sürekli cevap aldýðýný hatýrlýyorum) news
serverdan farklý olduðunu anlar.

Ayrýca yine dilerim ki (sadece konu ile ilgili deðil genel anlamda) absürt
sorulara carlamayý huy edinen arkadaþlarda bu davranýþlarý ile sürekli
ortamda gerginlik yaratmaktan, mesaj kirliliði yaratmaktan vazgeçerler.

Son söz : Burasý bir LINUX maillistesi. Baþka hiçbir þey deðil, baþka hiçbir
anlamý yok.

Saygýlar, Sevgiler

Levent YALÇIN
System Administrator