[Linux-programlama] Apache de Virtual Host

From: Erdal Yazicioglu (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Tue 24 Jan 2006 - 12:27:25 EET

Merhabalar,

Local olarak RHES 4 kullanıyorum. Makine üzerine Apache 2.0.55 kurdum
derledim problemsiz çalıştı. conf dosyası içerisinde ServerName
192.168.0.241:80 olarak belirledim. Ve Virtual Hostları aşağıdaki gibi
tanımladım. Apache'i kapatıp tekrar çalıştırdım. Tarayıcıda
http://morsyazınca mors sayfası karşıma geliyor. Ancak
http://beta yazınca sayfa gelmiyor ve internet üzerinde betanews diye bir
sayfaya yönlendiriyor. Aşağıdaki Virtual ayarlarını <VirtualHost
192.168.0.241:80> olarak da değiştirdim fakat sonuç değişmedi. /etc/hosts
dosyası içerisindeki tanımlama 127.0.0.1 mors
localhost.localdomainlocalhost. Acaba bundan dolayı mı sonuç
alamıyorum...

Saygılar
Erdal

NameVirtualHost *:80
<VirtualHost *:80>
DocumentRoot "/usr/local/apache2/htdocs/mors"
ServerName mors
<Directory "/usr/local/apache2/htdocs/mors">
allow from all
Options +Indexes
</Directory>
</VirtualHost>
<VirtualHost *:80>
DocumentRoot "/usr/local/apache2/htdocs/beta"
ServerName beta
<Directory "/usr/local/apache2/htdocs/beta">
allow from all
Options +Indexes
</Directory>
</VirtualHost>