Re: [Linux-programlama] mysql karakter problemi

From: Taha Ozket (tahaozket@gmail.com)
Date: Mon 16 Jan 2006 - 17:08:37 EET

çok teşekkürler. baya bir canım çıktı sizin yazdıklarınızı uygulayana
kadar ama oldu sonunda :)

my.cnf dosyam yoktu /etc/my.cnf altında. saatlerce aradıktan sonra
meğersem kendim oluşturacakmışım bunu öğrendim :) oluşturdum ve
dediklerinizi yazdım şu an problemsiz. latin5 te çalışabiliyorum

teşekkürler iyi çalışmalar

16.01.2006 tarihinde Erdal YAZICIOGLU(Istanbul-TUR)
<erdal.yazicioglu@gmail.com> yazmış: