[Linux-programlama] pardus ta install yapma

From: MEHMET KOSAR (mkosar@isbank.net.tr)
Date: Wed 22 Feb 2006 - 21:54:29 EET

arkadaşlar merhaba ben bu linux un yeni kullanıcısıyım
bilgisayarıma pardusu kurdum.şu anda güzel çalışıyor.Ancak tv çalıştıramadım ve int te yeni bir tv programı buldum
bu programı konsoldan install yapmak istiyorum ama bu konuda oldukca acemiyim.
eğer bu konuda yani install yapmak veya konsolda nasıl programın install edileceğini açıklayacak olursanız sevinirim
şimdiden herkese teşekkürler