[Linux-programlama] Sistemde sürec kontrolü

From: Cem Vedat ISIK (cvi.list@gmail.com)
Date: Mon 20 Feb 2006 - 10:31:58 EET

Merhaba,
Sistemde calisan bir uygulamayi güncelleme amaciyla, IPC ile mesaj
gonderip exit(1) ile kapatip uzerine yazip yeniden calistirmayi
deniyorum. Ancak kapattiktan sonra bir sure kadar sürec Z(Zombie)
durumunda kaliyor ve üzerine yazmama izin vermiyor. IPC ile
kapattiktan sonra sleep(3) gibi bir deger ile beklemeyi denedim ancak
yine de cozum olmadi. Üzerine yazabilmek icin, sürecin öldügünden emin
olmam gerekiyor. Bunu C uygulamamin icinden nasil
gerceklestirebilirim?
Ilginiz ve yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim.

--
Cem Vedat ISIK
http://isik.net