Re: [Linux-programlama] Re: php mysql turkce sorunu

From: Erdal YAZICIOGLU(Istanbul-TUR) (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Mon 13 Feb 2006 - 14:18:29 EET

my.cnf dosyası içierisnde Mysqld betiği altına

# The MySQL server
#Set the default character set.
default-character-set=latin5
#Set the default collation.
#Path to the character-sets directory.
character_sets-dir=/user/local/mysql/share/mysql/charsets
skip-character-set-client-handshake

satılarını ekleyin sorununuz çözülecektir