[Linux-programlama] fud forum hakkinda

From: cem aytar (cemaytar@gmail.com)
Date: Sun 12 Feb 2006 - 16:59:08 EET

merhaba,
Fud forumun sizce ne tur artilara ve eksilere sahip? ve gelecek vaad ediyor
mu?
Sitelerinde en hizli olduklari ve e-posta listeleri icin en uyumlu olduklari
yaziyor.
Kontrol panelinde manual bir sekilde indexleme secenekleri mevcut.
PhpBB2 ve SMF 30 kusur table ile calisirken, Fud Forum 50 kusur tablle ile
calisiyor. Sizce bu hizi arttirici bir ozellikli mi?
Bir de dikkatimi ceken nokta su oldu: zend ve sun bunu kullaniyor.
Cok fazla forumlarla ugrasmisligim yok. Daha once php+mysql ile temel
diyebilecegim anlamda programlama yaptim.
Ayni zamanda forum icin eklentiler de yazmak istiyorum.
Tecrube ve bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim.

--

cemaytar@gmail.com