[Linux-programlama] g_locale_to_utf8 Sorunu

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Thu 09 Feb 2006 - 16:02:04 EET

Selamlar

g_locale_to_utf8
g_locale_from_utf8
fonksiyonlarini

kullandigim bir programi ubuntu da calistiramadim.
Locale not supported by C library
uyarisi aliyorum ve bu fonksiyonlar NULL donderiyor. Program Segfault ile kapaniyor.

Her kosulda programi derleyip calistirmak icin bu fonksiyonlar yerine
gececek hazir kodlar var midir? Veya yukaridaki sorunu nasil cozebilirim.
Postgresql deki cok sayida veri ISO-8859-9 da oldugu icin UTF8->ISO donusumune ihtiyacim
var.

Tesekkurler