Re: [Linux-programlama] Re: PHP ve Javascript arasında değişken aktarımı

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 20:41:45 EET

Merhaba,
evet ama bunun bir yolu yok mu? Yani javascript değişkenini php içerisinde
kullanmak. Zaten * $kosul="id = konu_id";* çalışmaz, çalışmıyor. Ancak
başka bir alternatif öneriniz var mı? İlginize teşekkürler...
Kolay gelsin...

06.02.2006 tarihinde Mustafa FIRAT <mefe@mefe.net> yazmış:

--
v e l i   a k ç a k a y a