[Linux-programlama] PHP ve Javascript arasında değişken aktarımı

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sun 05 Feb 2006 - 14:11:11 EET

Merhaba,
bir javascript fonksiyonda php kodu yazıp, bu kodda bir yerde javascript
değişkenini parametre olarak almak istiyorum. Şöyle ki,

function konu_sec(konu_id){
        <?php
        $kosul="id = konu_id";
        $x=get("konu","konu","1=1");
        ?>

        document.detay.baslik.value="<?php echo $x[0];?>";
        alert(konu_id);
      }

php ile okuduğum x değişkenini form elemanına atayabiliyorum, ancak
      function konu_sec(konu_id)
deki konu_id değişkenini
      $kosul="id = konu_id";
deki gibi $kosul değişkenine aktaramıyorum. $kosul şöyle olacak.
      $kosul="id = konu_id"
ancak konu_id, fonksiyonun parametresi, yani php değişkeni olmadığı için
olmuyor.

javascript değişkenini php içerisinde kullanma işini nasıl yapabilirm, bu
konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a