[Linux-programlama] Re:] MySQL çerisinde çift kolona birleşik index verme?

From: TANER ERTEN (terten@eromed.com)
Date: Fri 03 Feb 2006 - 21:31:24 EET

Sanırım Tarih ve DövizCins alanlarının ikisini birden tekbir index yapman yeterli olacaktır

tam syntax ını bilmiyorum ama create unique index index_name on table_name (tarih,dövizcins); yada benzer bir şekildedir.
dolayısıyla tekillik kontrolu yapılırken iki alana birden bakılacaktır.

saygılar
taner erten