[Linux-programlama] (konu yok)

From: Namık Güngör (namik@ofisiletisim.com)
Date: Sun 17 Dec 2006 - 17:24:28 GMT

Merhaba Arkadaşlar

Laptopuma msde ve postgresql 8.2 kurdum. (XP)

Her ikisindede 20.000 kayıtlık bir table oluşturdum.

Select ve bul işlemlerinde msde bariz bir şekilde önde çıktı.

Postgresql in performansımı bu kadar yoksa uygun bir test değil ondanmı.

Bu arada delphi7 kullanıyorum.

Yaklaşık 90 kullanıcılı bir yazılımım var.mssql kullanıyorum. Postgresqle
geçsem, server olarak Linux kullanırsam daha fazla başarım elde edermiyim.

İyi çalışmalar

Namık Güngör

namik@ofisiletisim.com

Ofis İletişim Bilgisayar Eğt.Dan.