Re: [Linux-programlama] PHP ile Frameworks

From: Erol Soyöz (erol@nerdology.org)
Date: Sun 03 Dec 2006 - 18:43:21 GMT

Aslına bakarsanız, benim Zend Framework[1] üzerine geliştirdiğim bir
framework projem
mevcut[2]. Her ne kadar şu anki hâli ile amaca hizmet etse ve açık
kaynak olarak dağıtmayı
düşünüyor olsam bile, bazı standartlara oturtulması gerekiyor.

Nasıl daha hızlı uygulama geliştirebilirim ve Ruby'nin MVC mimarisi ile,
Java'nın paketleme
yapısını, nasıl PHP üzerine inşaa edebilirim düşüncesi ile yola çıktığım
bir proje idi, %90'lık
bölümü bitti gibi.

Aslında bunun içinde, en azından yükün bir kısmını üstlenecek
geliştiriciler arıyordum. Ama
Türkiye'de pek fazla ilgi görmeyen bir konu olduğu için, açıkcası pekte
ümitli bir şekilde
arayış içinde olduğum söylenemez.

Eğer ilginizi yada listedeki yazılımcı arkadaşların ilgisini çekerse,
paylaşabilir, fikirlerinizi
alabilir, geliştirime sunabilirim.

[1] http://framework.zend.com
[2] http://www.soyoz.com