[Linux-programlama] Re: [Linux-cekirdek] GADGET API cekirdek 2.4

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Fri 28 Oct 2005 - 13:41:47 EEST

> Cekirdek 2.4.x icin gadget api'yi kullanan var mi?
>
> Cekirdek 2.4.19 (-rmk7-pxa2) icin gadget api'ye ihtiyacim var ancak bu
> modul 2.4.23'ten sonra kernel tree'nin icinde bulunuyor.
>
> http://www.linux-usb.org/gadget sitesinde gadget api'nin 2.4.23
> cekirdeginden eski 2.4 cekirdeklerine cok kolay backport edilebilecegi
> soyleniyor. (hatta sadece konfigurasyon degisiklikleri yeterli olabilecegi
> soyleniyor).
>
> Denedim, ancak cekirdek 2.4.22'den sonra sanirim cok sey degismis. Cogu C
> dosyasi degisen header'lar ve yapilar yuzunden derlenemiyor.

> [...]

Biraz geç olacak ama sizin kullandığınız kernel zaten yeteri kadar modifiye
edilmiş olan bir kernel. aldığınız hataları vs yazıyor olmanız gerekiyor ki
hata alınan yerlerle ilgili yardımcı olalım.

Bir de sanırım linux-cekirdek kapandı (mı?) o yüzden linux-programlamaya CC
liyorum.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri