Re: [Linux-programlama] PHP String Bulma

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Fri 28 Oct 2005 - 11:10:45 EEST

Selam,
Bu dediğiniz herhangibir kelime işlem programındaki "sözlük" mantığına
benziyor... Böyle bir ayıklamayı yazılımın yada programın kendisinin
yapmasını elbette bekleyemeyiz ancak hazır bir sözlük veritabanı olur ve
girilen kelimeler bu sözlük ile karşılaştırılır. En mantıklısı bu olsa
gerek. Karşılaştırma algoritmasınıda iyice bir tasarlamak ta gerekecek
elbette :)

Kolay Gelsin,
Mucip:)