Re: [Linux-programlama] PHP Alt Dizin Okumuyor

From: Mustafa Celik (m_c_e_l_i_k@yahoo.com)
Date: Fri 21 Oct 2005 - 18:01:05 EEST

Dosyamızın adı klasoroku.php olsun.

<?php
$acilacakdizin="./".$okunacak;
$dizin = opendir ($acilacakdizin);
while ( gettype ( $okunacak_dosya = readdir($dizin) ) != boolean )
{
  echo "<a
href='klasoroku.php?okunacak=".$okunacak_dosya."'>".$okunacak_dosya."</a>";
}
?>

Yukarıdaki parçanın çalışması lazım. Sizin hatanız daima ./ klasorünü
okutmanızdır. İçi okutulacak altdizini bir değişken ile tekrar bu scripte
göndermeniz lazım. Tabii yukarıdaki kodda klasör mü dosya mı onu ayırmak size
kalıyor.

Mustafa Çelik