Re: [Linux-programlama] java Serializable - PageFormat

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Wed 19 Oct 2005 - 09:19:27 EEST

Merhaba;
 Olayýn baslangýcý söyle oldu. PageFormat degiþkenini set edemedigim için
düzenlenmiþ bir PageFormat deðiþkenini serileþtirip her yerde kullanmak
istedim. Fakat oda sýkýntý cýkardý. bkz:

> Ýkinci seçenek ise PageFormat nesnesini yaratýrken kullandýðýnýz
> parametreleri tutmak ve onlarý serileþtirmek. Böylede geri serileþtirme
> sonrasýnda elinizde o nesneyi yeniden yaratacak bir seçenek olacak. Bu arada
> sýnýfýnýzdaki yöntemlerin nesnenin serileþtirmeden yeni çýkmýþ ve PageFormat
> nesnesine sahip olmadýðý bir durumu da göz önüne alarak daha kapsamlý
> yazýlmasý gerekecektir.

 Yukardaki secenek daha cazip geldi. PageDialog türünde bir arayüz yapýp bu
arayüzden gelen deðiþkenleri serileþtirsem konu çözülecek ama bu deðer
PageFormat deðiþkenine nasýl set edicem. Aslýnda bu tarz bir örnek içeren
link iþimi görür. Yani Direk pageDialog kullanmadan PageFormat deðiþkeninin
nasýl set edildiðini anlatan bir örnek.
 tesekkurler.