[Linux-programlama] java jar

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Fri 14 Oct 2005 - 21:30:24 EEST

merhaba;
 yaklasık iki hafta önce; konsoldan calıstırdıgımda veri tabanına baglanan
programı jar haline getirdigimde hata aldıgıma dair bir ileti atmıstım.

> Selam,
> Manifest dosyasina
> Class-path: driver.jar
>
> olarak eklerseniz ve calistir.jar'in yanina kopyalarsaniz
> java -jar calistir.jar calistiginda manifest dosyasini okuyup
> classpath'inizi duzenleyecektir.
> Daha ayrintili bilgi:
> http://java.sun.com/docs/books/tutorial/jar/

  bu cevap sonrası ilgili linkten sorunu cözmüştüm.
 tuhaf sekilde su an aynı sorunu yasıyorum. 2 haftaki komut simdi nasıl
calısmıyor anlamıs degilim. aslında her zamanki gibi gözümden bir sey kactı.
işte sizden ricam bu biseyi bulmama yardım etmeniz.
 Manifest dosyam
Manifest-Version: 1.0
Main-Class: yazdir
Class-Path : driver.jar
 komut:
jar cfmv Manifest.txt olusacak.jar *.class
 driver.jar dosyası olusacak.jar dosyası ile aynı dizinde.
aldıgım hatayı hatırlatmam gerekirse: java.sql.SQLException: No suitable
driver
  tesekkurler.