[Linux-programlama] php formu

From: Cenk KOHLER (linuxgrubu@gmail.com)
Date: Sun 09 Oct 2005 - 22:11:59 EEST

Merhaba;
Konunun burasi icin gecerli olup olmadigi konusunda emin fikrim olmamakla
birlikde sormak istiyorum :)
Hazirladigim bir web sayfasinda siparis formu yaptim bunun icin bir php
betigi ariyorum.. Betigin ozelligi doldurulan formu admine gonderip bir
tablo seklinde sunmasi.. Bir tablo seklinde diyorum cunki bunu benden boyle
istiyorlar :)
Boyle bir php scripti nerden bulabilirim? Yada php sayfasi hazirlayanlar
bana boyle bir kod gonderebilirlermi?
Simdiden Tesekkur ediyorum
iyi calismalar herkese