[Linux-programlama] Java jar dosyası olusturma

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Fri 07 Oct 2005 - 14:11:45 EEST

Merhaba;
 konsoldan calısan programımı jar dosyasına cevirip çift tıklama ile
kullanmak istiyorum.
veri tabanına baglantısı olmayan programlarımı bu yöntem ile kullanıyorum
fakat veri tabanı baglantısı kullanan programlarım jar dosyasına
cevrildiginde calısmıyor.
calısmıyordan kastım java.sql.SQLException: No suitable driver gibi bir hata
veriyor.
sorun aslında açık ama cevap benim için muallak.
 not: kullandıgım veri tabanı driverınıda jar dosyasına ekledim yine aynı
sonuç.
 kullandıgım komut: jar cfmv calistir.jar MANIFEST.MF *
MANIFEST.MF icerigim:
Manifest-Version: 1.0
Main-Class: ana_sinif
  ne yapmam gerekli.