[Linux-programlama] PHP dll hatası

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Thu 06 Oct 2005 - 10:03:18 EEST

Merhabalar,

Makinemde XP Pro, IIS ve PHP 4.40 koşmakta. PHP yi ISAPI Module olarak
kurdum. Herşey düzgün çalışmakta. Makinemde MySQL de kurulu. PHP ile
gayet düzgün çalışmakta. Ancak PHP ile MS SQL bağlantısı yapmak istedim
ve php.ini içerisinde php_mssql.dll onündeki # işareti kaldırdım ve gene
php.ini içerisindeki extension_dir = c:\php olarak belirttim. Daha sonra
c:\php içerisinde bulunan dll kalsörü üçerisindeki dll dosyalarını
c:\php içine kopyaladım(Kurulum Kılavzunda böyle yazıyor). php_mssql.dll
dosyasının c:\php kalsöründe olup olmadığını kontrol ettim. Sonuç pozitif.

Ancak IIS i her başlatığımda aşağıdaki hatayı alıyorum...

Unknown(): Unable to load dynamic library 'c:\php\php_mssql.dll'. The
specified module could not be found.

Nerede hata ayapıyor olabilirim..

Saygılar

Erdal