Re: [Linux-programlama] DOM ile resim ekleme

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sun 02 Oct 2005 - 14:38:21 EEST

Merhaba,
Sanırım farklı bir yol denemem gerekiyor. label yöntemi ile olmuyor :(
Söylediğiniz yöntem güzel ancak benim geliştirmeye çalıştığım projeye pek
uygun değil. DOM ile yani CreateObject ile bişeyler yapmam gerekiyor. Bu
konuda deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
İlginize tekrar çok teşekkürler,
iyi çalışmalar...

--
v e l i a k ç a k a y a