RE: [Linux-programlama] php ve java kardesligi

From: Levent YALÇIN (levent@sadecehosting.com)
Date: Sat 12 Nov 2005 - 06:59:39 EET

Şimdi ben gelip senin sitende CF nin b*k gibi syntaxı vardır.
Ot püsürdür. Sadece scripting dilidir , başka bi işe yaramaz ,
implementasyondan başka bişey değildir desem senin ne kadar hoşuna
gitmeyecekse benimde bu listede bu şekilde konuşulması hoşuma gitmez.

Evet Java iyidir, güzeldir, babadır da! Direk Java kullanmak var iken "
ColdFusion Sun tarafından tanınmış ve lisanslanmış bir J2EE sunucudur" neden
3. party gibi olan yamamama uslündeki bişeyi kullansın. Sadece proje
geliştirmesi daha kısa sürdüğü için mi?

(ColdFusion bu kadar basit değil, şöyledir böyledir diyorsan senin yaptığın
zırvalığın aynısıdır. Perl'de hayandır, PHP'de hayvandır, C/C++ ne alakası
vardır, ASP yi diğerleri ile karşılaştırmak cahilliktir)

Konunun fazla derinine inmek istemiyorum çünkü ne vaktim, ne de tartışma
isteğim var. Ama burası bir linux listesidir. Her düşüncenin temelinde Open
Source yatmaktadır. Bu listede tekelcilik yapmaya çalışanların sevilmediği
zaten aşikardır ki MM de bu yolda son zamanlarda yol katetmeye başlamıştır.
Linux ile iligli bir fikrin, bilgin, düşüncen var ise bildir, illa önermek
istiyorsan özeline mail at, bunlardan hiç biri yok ise bu konuda listeye
mesaj atma.

Levent YALÇIN
System Administrator

SadeceHosting Internet Hizmetleri