[Linux-programlama] [Duyuru] Bilisim Yaz Kampı 2005 için Başlangıç Verildi

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Mon 30 May 2005 - 11:38:09 EEST

Merhaba,

Liste sakinlerinin hoşgörüsü ile ufak bir duyuruyu geçiyorum.

Bora.

Turkiye'nin en yuksek tempolu, en kapsamli bilisim egitimi calismasi olan
Bilisim Yaz Kampi, 2005 yilinda yine Abant Izzet Baysal Universitesi
kampusunde, 4-31 Temmuz 2005 tarihlerinde duzenlenecektir.

Bu yilki Kampta 6 degisik egitim yapilacak.

Linux Egitimleri
--------------------------------
- Linux KOBI Ag YOneticisi
- Linux Kurumsal Ag Yoneticisi

Uygulama Gelistirme Egitimleri
--------------------------------
- Sistem Gereksinim Belirleme
- Java Web Uygulamasi Gelistirme
- Ileri Java Web Uygulamasi Gelistirme : Struts
- Ileri Java Web Uygulamasi Gelistirme : Java Server Faces

Bu egitimlerin tarihleri ve detaylari ile basvuru kosullari kampin

http://www.bilisimyazkampi.com/

adresindeki web sitesinde yer aliyor.

Egitim kontenjanlari sinirli oldugu icin ilgilenenlerin gecikmeden
basvurmalarini oneriyoruz.

Portakal Teknoloji