RE: RE: [Linux-programlama]

From: serkan yaramaz (serkan@cozum.com)
Date: Fri 27 May 2005 - 15:03:49 EEST

function ResimKopyala ($tur,$dosya,$aciklama=null,$altGrup=null) {

 include_once("../classes/db_class.php");

 $dbworks = new db();

 $data = addslashes(fread(fopen($dosya, "r"), filesize($dosya)));

 $sqlquery = "INSERT INTO resimler VALUES ('','$data','$altGrup','$aciklama','$tur')";

 //print $sqlquery;

 $dbworks->db_query($sqlquery);

     $id = $dbworks->insert_id();

     $dbworks->db_close();

     return $id;

}

bende de boyle bir se ama farklı degil sanırım senin kisi ile.. peki sende tam olarak sorun nedir ?

  _____