Re: [Linux-programlama]

From: Timu EREN (selam008@hotpop.com)
Date: Sat 28 May 2005 - 02:05:08 EEST

Cuma 27 May 2005 21:26 tarihinde, kohlit@icqmail.com şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> baya bi mesgul olmama ragmen dayanamadim ve onerileri denedim.
> ne yazikki olmadi.
>
> simdi kodlari ilisikte gonderiyorum.
> zamani olan arkadaslardan ricam deneyip bana hatami yada sorunun
> nedenini anlatmalari. zaman hic onemli degil. 1 hafta, 10 gun, 3 ay, 7
> sene hic farketmez "puff ne yapsam ne yapsam" dediginiz bi ara
> bakarsaniz sevinirim.
     1) deneme2.php içerisindeki ilk 4 satırdaki (<? den önce) boşlukları
silin
    2) resim_getir.php içerisindeki ilk 4 satırdaki (<? den önce) boşlukları
silin
    3) binary alana neden char koyuyorsunuz anlamadım?
    4) addslashes değil mysql_escape_string(); kullanın...
    5) resim_getir.php içerisindeki echo base64_decode($sorgu_kelimesi[2]);
yazan satırı 3/5 dakika inceleyin ...
        yinede google da şunu aratın: "mysql resim blob resimdata" ikinci link teki
önbellek seçeneği ile sonucu görüntüleyin yazıyı okuyun ...
 not: arama sözcüğündeki tırnakları kaldırın...

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)