Re: [Linux-programlama] Yapisal Programlama / Nesne Temelli Programlama

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Wed 25 May 2005 - 10:03:00 EEST

Merhaba,

UML anlat?l?yor can?m. :-) 100'den fazla s,ekil de var kitapta.

Ancak, "ile" sözcüg(ünün kullan?m? gereg(i, bas,l?g(a bakarsak "UML"
sadece araç. Amaç nesne tabanl? çözümleme ve tasar?m yapmak. Zaten bunu
amaçlamazsak UML dedig(inizin %5'ini bile kullanmazs?n?z. Çok para
vererek al?nan ticari UML araçlar? da en basit araç ile ayn? beceriyi
sag(lam?s, olur.

I.yi Çal?s,malar.

Bora Güngören.