[Linux-programlama] Yapisal Programlama / Nesne Temelli Programlama

From: Armag Eddon (listekd@gmail.com)
Date: Tue 24 May 2005 - 13:04:47 EEST

Merhabalar;

Sormak istedigim, yapisal programlama ve Nesne Temelli Programlama
arasindaki yaklasim farkidir. Yani, bunlari birbirinden ayiran temel
ve genis farklar, benzerlikler, artilar ve eksiler uzerine. Daha once
Pascal / C / PHP kullanmis biri olarak, yapisal programlama
cercevesinden ayrilmadigim asikar. Simdi ise, baslangic seviyesinde
python ile ugrasiyorum, ve gec olmadan, hatta uygulamadan once bu
yaklasimi teorik olarak kavramak istiyorum. Cogu yerde bunun icin
sorular soruluyor farkindayim, ancak acikcasi tatmin olmus degilim, en
azindan bu yaklasimin gerekliligini kavrayabilmis degilim. Birkac
farkli yerde bunun uzerine dokumanlar da okudum, lakin yabanci dilim
yetersiz oldugu icin, ve konu tamamen teorik / birebir sohbet tadini
icerdigi icin cok verimli olmadi benim icin. Sizden ricam, vaktinizin
elverdigi olcude bu konuda dusuncelerinizi, size gorelerinizi
paylasmaniz.

Tesekkurler...