[Linux-programlama] Bash icin Dir2Files

From: Bekir SONAT Cortex (cortexbs@yahoo.com)
Date: Tue 17 May 2005 - 15:32:50 EEST

BASH bilmiyorum ama baska bir otomatize is icin:
Bir dizinin icindeki dosyalari dialog penceresine
tasiyan bir shell script yazmak istyorum.

Mesela :

dialog --title "Dizindeki dosyalar" --menu "Dosyayi
secin" nn nn xxxxxx

seklinde nasil devam edebilirm.

xxxxx yerine bir Array - ya da benzeri bir
degisken_liste - kullanabilme olanagi var mi

nn nn yerine hesaplatilmis -calculated- bir deger
yazdirilabilir mi

Tesekkurler.. Bekir