Re: [Linux-programlama] java 5 =?ıso-8859-9?q?varsay=FDlan_olarak?= =?ıso-8859-9?q?_tan=FDmlama?=

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Fri 13 May 2005 - 20:25:03 EEST

Merhaba,
/etc/ld.so.conf dosyasında java ile ilgili herhangi bir bilgi bulamadım.
Onun yerine, java-1.4'ün tanımlandığı dizine java_5 'in jre dizinini
kopyaladım.
Şu anda herşey gayet güzel çalışıyor.
Komut modundan
java -jar ./belletmen.jar
veya aynı komutu içeren belletmen.sh ile uygulamayı sorunsuz çalıştırıyorum.
Ancak aynı belletmen.sh dosyasını KDE masaüstünden bir kısa yol olarak
çalıştırmak işe yaramıyor.
Bunu halletmenin bir yolu var mı?
Selamlar.
Ahmet Aksoy
Not: Test ettiğim belletmen projesi,
http://axtelsoft.com/belletmen/zipler dizinindeki ??07.zip uzantılı
dosyalar halinde bulunuyor. Bu projeyi, açık kaynaklı bir okuma
yardımcısı ve sözlük halinde geliştiriyorum. Şu anda İngilizce-Türkçe,
Osmanlıca-Türkçe ve Türkçe-Türkçe sözlükler mevcut. Projenin aslı
https://belletmen.dev.java.net adresinde.

--
        Ahmet Aksoy
axtelsoft.com - armalink.com