[Linux-programlama] Mono-Develop da charset hatası. Uygulama çalışmıyor.

From: Furkan Duman (coderlord@gmail.com)
Date: Tue 10 May 2005 - 09:13:57 EEST

Merhabalar,

Bir süredir Mono ile denemeler yapıyorum. Ubuntu kullanıyorum.
Google'da sorunum hakkında arama yapmama karşın herhangi bir bilgi
bulamadım.

Mono-Develop'ta bir uygulamayı çalıştırmaya kalktığımda, bu isterse
bir GTK uygulaması isterse bir konsol uygulaması olsun, ekrana bir
konsol açılıp "Warning: Couldn't find charset medium; using ISO
8859-1." mesajı veriyor ve uygulama başlamıyor. Ancak konsol'dan build
edilmiş EXE'yi problemsiz çalıştırabiliyorum. Mono-Develop'ta
çalıştıramama nedenim nedir? Bu problemi nasıl düzeltebilirim?

İyi çalışmalar.