Re: [Linux-programlama] Re: csharp exe sini framework olmadan calistirmak

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 21:32:09 EEST

Sayin Caner Kurt,
 Ben sizin izah ettiginiz farklari okurken siz de bir zahmet asagidaki
linkleri inceleyin.
Kisisel algilanacak bir sey yok, saygi esas...
 [1] Mono tam olarak nedir?
[2] Mono ile .NET teşebbüsü arasındaki fark nedir?
[3] Yaptığınız başkasının çalışmasını kopyalamak değil mi?
[4] Mono ve Microsoft
 Biz burada bilgimizi paylasmak icin variz. Eger ingilizce bilmiyorsaniz
belki
yukaridaki linkleri turkce'ye cevirmis ya da cevirmeyi dusunen birileri
vardir...
 Saygilar.

[1]
http://www.mono-project.com/FAQ:_General#What_is_Mono.E2.84.A2_exactly.3F