Re: [Linux-programlama] programlamaya giriş

From: koray (root@koray.org)
Date: Sat 23 Jul 2005 - 12:33:03 EEST

dokümanı kuruyor ..

Not: reply yaparken tüm metni değil de sadece cevap verdiğin kısmı tutup
geri kalan kısmı silersen konuyu takip eden ya da cevap vermek isteyen
insanlar için çok daha iyi olur. Aynı yazıları tonlarca defa görmek hoş
olmuyor. Ayrıca bir de mail arabirimi vasıtasıyla değil de web üzerinden
takip edenleri düşün. Onlar için daha da vahim bir durum. Bu konuya
dikkat edersen sevinirim.

iyi çalışmalar,
koray