Fwd: [Linux-programlama] Eclipse ve ibm sdk kurulumu hakkında

From: Mehmet Ozkan Yavuz (mehmet_ozkan84@yahoo.com)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 17:36:13 EEST

eclipsin yardım dosyasından bi yol
öğrendim
./eclipse -vm /opt/IBMJava2-142/jre/bin/javaw
yazarak
eclipse sdk nın yerini gösteriyormuşuz.
yardımınız için teşekkürler
Note: forwarded message attached.

http://mail.yahoo.com

attached mail follows:

Arkadaşlar ben bilgisayarımda (fedora 3)
java programlamak için eclipsi tercih ettim ama
anladığım kadarıyla ibm sdk ile
beraber bi şekilde birlikte kurulması
lazım ama nasıl olacağı
hakkında hiçbir fikrim yok yardımcı
olabillirseniz sevinirim.

Artı bende bide netbean ile j2sdk 1.4.2 var
bunlarda aynı problem var acemilik işte!! ne
yapmalıyım???
Yardımlarınızı bekliyorum