Re: [Linux-programlama] programlamaya giriş

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 11:05:43 EEST

Biraz açıklama bekliyorum. Bu Asp windows' özgü değil mi? Bir de ben asp'yi
web sayfası yapımında kullanıldığını zannediyordum. Bu arada aradağım dilde
şu özelliklerin olması tercihim:

- Hem linux hem windowsta çalışması
- C/C++ gibi daha çok sisteme hitap eden dilleri şimdilik düşünmüyorum
- Çabuk öğrenebileceğim bir dil olmalı ve sonuca çabuk ulaşmalıyım.
- öğrenmesi kolay olmalı
- özgür olmalı
Şimdilik bu şartlarımı sağlayan tek dil python

Javayı özgür olmadığı için tercih etmiyorum. Python'u adam akıllı öğrenirsem
yerine göre kullanabilirim

c/c++ az önce dediğim gibi fazla derine inmek istemediğim için düşünmüyorum
yani arakaplanda neler olup bitiyor beni çok ilgilendirmiyor. Ama ileride
düşünebilirim.

Ben şu anda python'a karar kılmış durumdayım.

Doğru yoldamıyım lütfen bişeyler söyleyin. Sessiz kalmayalım.

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.