Re: [Linux-programlama] çalışma anında field eklemek nasıl ?

From: Ahmet ERDOGAN (corsair@linuxcuyuz.biz)
Date: Sat 16 Jul 2005 - 17:23:00 EEST

dogru anlamissiniz erdal bey bende zaten bu tablolar mevcut

Maksimum 50 tahlil kullaniliyor yani benim hesabima göre 50 alan

kenan arkadasim da ayni seyi söyledi galiba

ben ilkinde satir satir yazmayi düsündüm ama bu fazla sisecektir haksizmiyim
?

örnek :

   id | hasta adi | tahlil durumu | sonuç

  1 ahmet 1. tahlil yapildi
  2 ahmet 2. tahlil yapildi
// bir hastanin tahlilleri için birden çok satir çok sisirecektir bunun
yerine
  3 ahmet 3. tahlil yapilmadi

örnek 2 :

id | hasta adi | 1.tahlil | 2.tahlil | 3.tahlil | ........
otomatik olarak tahlil sayisi kadar artacak alan