Re: [Linux-programlama] çalışma anında field eklemek nasıl ?

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Sat 16 Jul 2005 - 15:07:08 EEST

Tum tahlil cesitlerinin tutuldugu (kod ve tanim gibi) ayri bir tablo
kullansaniz, buna yetkili kullanici yeni tahliller ekleyebilse ve
doktorlarin karsisina bunu getirip sectirseniz...

Secilen tahliller de hastanin detay bilgileri arasina girse... Daha
esnek ve kolay olmaz mi? Yani "sutun" degil, "tablo + satir" cozumu...

Bir fikir... Kolay gelsin.