Re: [Linux-programlama] PHP de session problemi

From: bunyamin (blacknightro@gmail.com)
Date: Tue 12 Jul 2005 - 20:58:26 EEST

$_SESSIN[username] = "username"; -> yanlis
$_SESSION[username]="username"; -> dogru

$_SESSION degiskenini kullanabilmen icin , kullanicinin gezecegi butun
sayfalarin en basinda session_start(); fonksiyonu olmali....

eger butun sayfalarda olduguna eminsen, bir yerde session_destroy();
gecmedigine emin olmalisin...

iyi aksamlar