Re: [Linux-programlama] gcc ve missing terminating " character hatasi

From: Nejat AYDIN (nejataydin@superonline.com)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 14:20:02 EET

Cem Vedat ISIK wrote:
> Sizin belirttiginiz sekilde olunca sorun cikmayacagini biliyorum,
> ancak bir ornek vermek gerekirse benim kodlarimin icinde,
> printf( "
> <META HTTP-EQUIV='expires' CONTENT='0'>
> <META HTTP-EQUIV='Cache-Control' CONTENT='no-cache'>
> <META HTTP-EQUIV='Pragma' CONTENT='no-cache'>" );
> gibi bir yapi var, ve baska bir gcc ile derleniyor...
> eminim :)

O halde ya gcc'yi downgrade edeceksiniz ya da kodunuzu
değiştireceksiniz. Ben kodu değiştirmeyi tavsiye ederim.
Elle yapmanız gerekmez. Aşağıdakine benzer bir C programı
işinizi görebilir.

#include <stdio.h>

int main (void)
{
     int instring = 0, prevchar = 0, c;
     while ((c = getchar()) != EOF)
     {
         if (instring && c == '\n')
             fputs("\\n\"\n\"", stdout);
         else
         {
             putchar(c);
             if (c == '"' && prevchar != '\\')
                 instring ^= 1;
         }
         prevchar = c;
     }

     return 0;
}

Programı derleyip,
./prg < eski.c > yeni.c
diye çalıştırabilirsiniz. Sakın girdi ve çıktı dosyalarının
isimleri aynı olmasın (aynı directory'de ise). Tercihen çıktı
dosyaları yeni yarattığınız bir directory'nin içinde olsun.
Her ihtimale karşı bu işleme başlamadan önce orjinal
dosyalarınızın yedeğini alın.