Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 12:08:57 EET

Selamlar ,

sorunuzun karsiligi "outer join" fonksiyonunda
yatiyor..
Bildigim kadari ile mysql ve postgresql'de bu özellik
direkt olarak yok . ancak asagidaki linkte postgresql
'de subquery ile nasil yapabileceginize dair bir örnek
var.

http://www.postgresql.org/files/documentation/books/aw_pgsql/node82.html#7046

IBM db2 'da bu outer join mevcut ( itiraf edeyim cok
kullanisli).

ilerleyen versiyonlarda umarim postgresql ve mysql de
destekler.

kolay gelsin

bülent aydin

www.leonba.de