Re: [Linux-programlama] php-mysql

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 16 Feb 2005 - 18:43:20 EET

php 5 kurarsaniz sorun hallolmayabilir. Ben bu sorunu
php degil C++ kodlarimda yasadim. php ile yasamadim,
zira php ile baglandigim veritabani 4.1.x olmasina ragmen
user tablosu hala eski formatta ve sifreler eski tip oldugu
icin OLD_PASSWORD istemiyor.

mysql manual'da bu konuyla ilgili bilgi var. Orada user
comments bolumunde sifreleri nasil eski tipe ya da yeni
tipe cevireceginiz de anlatilyior.

Bir bakin, ingilizceniz olcusunde istifade edebilirsiniz, olmadi
satir satir komutlari yazmak icin bir yol dusunuruz :)

Saygilar.